Гбо 2 Славута

Гбо 2

Автомобіль Заз Славута – 1,2 інжектор. Встановлено Гбо 2. Задача ставилась проста: перевести авто на газ за мінімальні кошти. Боджет склав 4500 грн. Витрата газу в місті 9 літрів в зимовий період. Тепер про саме обладнання:

Балон в багажнику над задньою балкою  на 25 літрів. Для руху по місту 20 л.газу достатньо і вага балону незначна.

gbo-2-slavuta

Кріплення балону через пластини в пластиковій обгортці. Один кінець пластини закріплений на заводське кріплення ременів безпеки (яких немає). Мультиклапан Томасетто з показником рівня палива. Трубка на подачу до редуктора пластикова через фітінги. Заправочна трубка мідна.

gbo-2-slavuta (2)

Обігрів редуктора здійснюється через тройніки, що вставлені перед печкою. Тройніки потрібні 19-16-19!

gbo-2-slavuta (3)

Тосольні патрубки на редуктор. Ну і сам редуктор Томасетто.

gbo-2-slavuta (4)

Дозатор газу – пластиковий з гумовим ущільненням. Від редуктора до змішувача 10 см. Редуктор Томасетто на 100 коней. Закріплений на головному гальмівному циліндрі. До речі, так ставити дуже незручно!

gbo-2-slavuta (5)

Змішувач газу з повітрям дуже важлива штука! В цьому проекті використав змішувач потоковий Daewoo 55, фірми Rybacki.

gbo-2-slavuta (6)

Змішувач вмонтований в гумовий повітряний патрубок біля дроселя. Зовні промащений герметиком і просто вставлений.

gbo-2-slavuta (7)

Емулятор форсунок Stag 2-e4 – універсальний. Самий доступний емулятор, де замість розємів під форсунки ідуть просто проводки. Вживлюється в проводку автомобіля на мінус, що йде від блоку керування.

gbo-2-slavuta (8)Кнопка перемикач газ-бензин Stag 2-w. Розміщена на панелі, біля рульової колонки. Просто саме там був технічний отвір під заводську кнопку. Зручно користуватись.

gbo-2-slavuta (9)

На корпусі повітряного фільтру встановив проти хлопковий клапан діаметром 40 мм.

  • Від власника авто: “На газі перше авто, потрібно звикати до нюансів – хлопки і т.д. все таки це газовий карбюратор, але тепер авто їздить, замість того щоб стояти в гаражі, бо нема бензину!”

Коментарів немає

Залишити коментар