Мерседес 123 – частина 3 – Ремонт кузову

Отож йдемо далі. Знайдено рестайлінгові фари та встановлені, оскільки з 83-го йшли вже “квадратні”, та встановлені литі диски на 15 дюймів. Диски мерседесівські 15\6 дюймів Ет 31. Гума 195/65 15.

Та розпочався ремонт кузову). Основна корозія проїла кузов із середини під шумкою. Дирки такі, що випадало сидіння).

На фото правий поріг уже частково пошматований, лонжерон що переходить у поріг та частина яка під ногами пасажира.

Вся гниль була вирізана. Все, що під ногами та вздовж порогу.

Все що живе, а його на диво чимало залишилось, оскільки іржа та дирки утворились через байдужість минулого власника. Достатньо було профілактичних мір: зняти і просушити та антикор!

На місце приварені листи металу 0,8мм. Потім процес цинкування та грунт. Після замазування зварних швів герметиком. Окремо довелось реставрувати лонжерон, а по верх нього ще частина полу та перемичка для сидіння.

Основні труднощі як завжди були під панеллю приладів. В процесі траплялись досить малі іржаві дирки, які доводилось окремо ліквідувати, що займало багато часу. Швидко та якісно все поварити неможливо!

Передня зовнішня частина порогу вже готова, лишилась задня арка та внутрішня її частина, що просто розірвана від удару.