Ремонт пластику для комбайну Джон Дір.

Одного зимового відбулась звичайна розмова по телефону, пролунало питання “пластик ремонтуєте” у відповідь, “звичайно так” . По телефону, важко зрозуміти з чим саме потрібно мати справу, але можливості побачити в живу не було (інша область). Різні випадки бували, але про цей ремонт варто розповісти. Отож вирішено ремонтувати.

ремонт пластику john deere

На комбайні Джон Дір (John Deere) пошкоджено пластикову кришку, що закриває задню частину комбайну (бак), вона була розломана на багато малих шматків і декілька великих. Завжди є вибір: купити нове чи ремонт)) Замовник питання поставив чітко, тільки ремонт, нова така річ коштує дорого. Сам комбайн знаходився в іншому місті, тому пластик пересилали Інтаймом. Дрібні шматки загрузили  мішок, а для великих будували каркас для відправки. Через декілька днів цей чудо пластик потрапив до мене в гараж.

Розібравши цю гору побитого пластику, почався огляд. Сам пластик досить товстий 9мм і термостійкий там великі габаритні розміри, що досить незручно. Після експериментів із дрібними шматками, визрів план ремонту: для початку склеїти всі частини, потім із внутрішньої сторони застосувати скловолокно і додаткова механічна фіксація його до пластику, тобто скловолокно слугуватиме скелетом пластику. Ще потрібно було щоб деталі фіксувались одна до одної у потрібній площині, так як сама кришка досить складної форми. Номерами зазначено кількість шматків (дрібні не рахуємо).

remont_plastyku_jon_deer

Отож, підготовивши площину прилягання двох частин і спосіб їх фіксації, наносився спеціальний клей, прижимались і фіксувались механічно. Після повного висихання склеєних шматків до них приклеювався ще один, щільно притягуючи один до одного. І так далі, в результаті з купи пластику сформувалась ось така деталь.

remont_plastyku_jon_deer (1)

Доречі, саме цікаве було до кожної частини найти підходящу за лінією розлому, така собі мозаїка. Сама велика частина №1, до неї додавались ішні. Деякі частини (10, 3, 9) потрібно було попередньо склеїти між собою, для дотримання загальної площини деталі.

remont_plastyku_jon_deer (2)Залишивсь один великий і самий складний шматок. Складний бо мав великий і його потрібно приклеїти в певній площині, щоб потім весь пластик попав на місця кріплень на комбайні. Була підготована платформа для фіксації двох великих кусків пластику і знову те саме, підготовка місця зєднання, нанесення клею, фіксація та постійне перевіряння загальної площини, так як всі клеєні місця дають певне викривлення поверхні. Після приєднання великих шматків вийшло щось таке:

Ремонт пластику комбайнів

Вся робота тривала протягом 5 зимніх тижнів. Замовник відмовивсь від фарбування, а чорні сліди клею були зафарбовані з балончика ( з далеку було гарненько). Для замовників головне було отримати цілу деталь за порівняно невеликі витрати. Деталь виявилась на стільки габаритною, що забирати її довелось їхати замовнику.

Дякую за увагу))

Будуть які питання: 050 247 вісім чотири 56.

Коментарів немає

Залишити коментар